sjokkoninja Skrevet 5. mai 2012 Del Skrevet 5. mai 2012 Tenkte å lage hjemmelagde hamburgere etterpå, med karbonadedeig. Er det slik at jeg bare kan klappe de sammen med ett egg og div krydder, forme dem og slenge i ovnen? Eller må de stekes/brunes i panne evt først, SÅ etterstekes i ovnen? Jeg har alltid stekt de, men for å unngå det ekstra fettet og de ekstra kcal, så tenkte jeg å droppe det i dag.. Denne burde kanskje vært på "tråden for dumme spørsmål" Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kristin Charm Skrevet 5. mai 2012 Del Skrevet 5. mai 2012 Det går ann og steke de rett i ovnen ja. De må stå en stund og det blir ikke like godt, men det fungerer Blir også en del væske ut av det, men det gjør ingenting Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sjokkoninja Skrevet 5. mai 2012 Forfatter Del Skrevet 5. mai 2012 hehe! Jeg overlever det nok. bare å krydre det godt, så regner jeg med at det glir ned Takk for svar Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sjokkoninja Skrevet 5. mai 2012 Forfatter Del Skrevet 5. mai 2012 Vet du HVOR lenge de evt å stå? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kristin Charm Skrevet 5. mai 2012 Del Skrevet 5. mai 2012 Selv lot jeg dem stå i 40min på 170 grader sist jeg lagde, fordi jeg synes de blir best når de står lengre. Du kan godt ha høyere varme og la de stå mindre Smak og se på underveis! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.