Gå til innhold

Hjelp søkes; Hvordan ville dere trent?


Gjest

Anbefalte innlegg

Hei!

Vi er to venninner som ønsker å ta løping vår til litt nye høyder framover. Vi vurderte å løpe halvmaraton i september, men har nå bestemt oss for å kjøre den litt billigere varianten; Sognsvann rundt, hvor vi skal gå for lengste distanse ca. 16,2 km.

Jeg har planer om å kjøre styrke ved siden av dette (2-split), og kan klare å få til 3 ordentlige økter.

Vi er begge vandt med løping, men jeg er vandt med lengre distanser (10 km) med lav/mod tempo (har kun hatt som målsetting å ikke bruke mer enn 60 min.), mens hun er vandt med litt kortere, intensive økter.

Vi har også mulighet til å delta på "tirs/torsdags løp" i byen vår, hvor du får løpe en runde på 5,2 km på tid. Vi ønsker også her å prestere godt og kunne se progressjon fram i mot "konkurransen".

Hvordan ville dere lagt opp løpeøktene for å bli raskest mulig?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...