Gå til innhold

Mengdetreningsprogrammet fra fitnessbloggen, 3 vs 4 dager i uka


Thorkar

Anbefalte innlegg

Hei!

Jeg har nettopp gått over til en variant av mengdetreningsprogrammet som det ble skrevet en artikkel om her på fitnessbloggen for en liten stund siden. (Her hvis folk ikke har lest det). Jeg har byttet litt om på hva jeg gjør de forskjellige dagene, så jeg nå har en tung øvelse hver av dagene i stedet for tung både knebøy og benk som det er lagt opp til i artikkelen. Fremover kommer jeg til å ha ganske mye tid til å trene, og jeg elsker å spise mye, så det jeg egentlig lurer på er hvor smart det ville være å ta en ekstra treningsøkt for eksempel på lørdagen (trener mandag, onsdag, fredag nå) dersom kroppen føles bra?

Måten jeg vurderer å gjøre dette på er ved å da forskyve alle øktene en dag, slik at jeg tar mandagsøkta for neste uke på lørdagen, osv. Jeg har litt lyst å prøve å trene 4 dager i uka, selv om det ikke nødvendigvis blir hver uke, men er litt usikker på om dette vil være smart.

Er det noen som har noen synspunkt på dette? Med det programmet jeg trener nå, har jeg tross alt 1 tung, 1 middels og en lett øvelse hver treningsøkt pluss støtteøvelser, så regner ikke akkurat med å slite meg så veldig ut hver økt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...