Gå til innhold

Silikonpupper og brystmuskler


LindaP

Anbefalte innlegg

Jeg har over nå og hadde planlagt å ta under muskelen når jeg en dag må bytte dem ut. Men nå som jeg har begynt å trene så tror jeg at jeg kommer til å holde meg til over muskelen. Liker å trene tungt og vil gjerne ha det jeg kaller muskelkløft Treneren min har det. Skal spørre henne om hun har over eller under implantater. Hun trener bryst mye og tungt. Vanskelig valg det der altså! Håper du finner ut av hva som blir riktig og best for deg:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Da er jeg ferdig! :D

Jeg er i super form, ikke kvalm, ingen smerter og generelt bare kjempe glad!

Det ble anatomiske innlegg på meg, da det ville bli det peneste ut i fra de puppene jeg ønsket meg :)

De er medium høy med ekstra full projeksjon, 370 i høyre og 325 i venstre ( begge små trolle foretrakk venstrepupp, det gir forskjell ;) )

Alt i alt er jeg super fornøyd med hele opplevelsen fra jeg kom til jeg gikk :) Nå skal jeg bare slappe av og kule an på hotellet sammen med min kjære :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er jeg ferdig! :D

Jeg er i super form, ikke kvalm, ingen smerter og generelt bare kjempe glad!

Det ble anatomiske innlegg på meg, da det ville bli det peneste ut i fra de puppene jeg ønsket meg :)

De er medium høy med ekstra full projeksjon, 370 i høyre og 325 i venstre ( begge små trolle foretrakk venstrepupp, det gir forskjell ;) )

Alt i alt er jeg super fornøyd med hele opplevelsen fra jeg kom til jeg gikk :) Nå skal jeg bare slappe av og kule an på hotellet sammen med min kjære :)

Gratulerer med nye pupper og vel overstått:) det er nok verre i dag med smerter osv,det var det til meg. Men om du la over går det veldig fort over,under er helt grusomt vondt..du fikk en del volum vertfall,legger som regel inn litt mer på Fornebu har jeg inntrykk av og det er bra for nesten alle angrer på for lite innlagt. Kunne ikke hatt mindre jeg heller. Lykke til videre:) et tips er å ta e-vitamin og zyrtec etter 14 dager for å forebygge kapsel;) og ellers ligge litt på magen hver dag når du er fullstendig helet. Jeg har aldri hatt kapsel så tror det funker:)
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vurderer innlegg jeg også, men til neste sommer. Vil ha over muskelen siden jeg elsker å drive med benkpress, ønsker ikke å svekke muskelen og siden jeg leser det kan svekke den, blir det nok over. "Heldigvis" For meg er puppene mine slik formet etter amming og vekttap at innlegg over muskelen blir finest :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med nye pupper og vel overstått:) det er nok verre i dag med smerter osv,det var det til meg. Men om du la over går det veldig fort over,under er helt grusomt vondt..du fikk en del volum vertfall,legger som regel inn litt mer på Fornebu har jeg inntrykk av og det er bra for nesten alle angrer på for lite innlagt. Kunne ikke hatt mindre jeg heller. Lykke til videre:) et tips er å ta e-vitamin og zyrtec etter 14 dager for å forebygge kapsel;) og ellers ligge litt på magen hver dag når du er fullstendig helet. Jeg har aldri hatt kapsel så tror det funker:)

Kjenner helt klart mer i dag ja, våknet kl 3 i natt av litt smerter, tok 3 paracet og sov igjen etter ca 45 minutter :) Har ikke hatt behov for morfin, noe jeg er veldig glad for :)

Jeg har jo ikke sett de ennå, men det jeg kan se gjennom klær og BH ser veldig bra ut, jeg er godt fornøyd med størrelsen :)

E vitamin er vel bra for arr også det, om jeg ikke husker helt feil :) Men hva er zyrtec og hvor lenge skal man ta det? Tusen takk for tips, og lykke til videre til deg også :)

Vurderer innlegg jeg også, men til neste sommer. Vil ha over muskelen siden jeg elsker å drive med benkpress, ønsker ikke å svekke muskelen og siden jeg leser det kan svekke den, blir det nok over. "Heldigvis" For meg er puppene mine slik formet etter amming og vekttap at innlegg over muskelen blir finest :)

Sånn var det hos meg også, helt klart best med over pga amming :) Gled deg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjenner helt klart mer i dag ja, våknet kl 3 i natt av litt smerter, tok 3 paracet og sov igjen etter ca 45 minutter :) Har ikke hatt behov for morfin, noe jeg er veldig glad for :)

Jeg har jo ikke sett de ennå, men det jeg kan se gjennom klær og BH ser veldig bra ut, jeg er godt fornøyd med størrelsen :)

E vitamin er vel bra for arr også det, om jeg ikke husker helt feil :) Men hva er zyrtec og hvor lenge skal man ta det? Tusen takk for tips, og lykke til videre til deg også :)

Sånn var det hos meg også, helt klart best med over pga amming :) Gled deg :)

Ikkesant :) Godt å lese om gode erfaringer :) Gleder meg masse! Skulle gjerne tatt allerede nå, men siden jeg uansett er på slankern og må spare opp penger først, er det like greit å vente til neste sommer :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kjenner helt klart mer i dag ja, våknet kl 3 i natt av litt smerter, tok 3 paracet og sov igjen etter ca 45 minutter :) Har ikke hatt behov for morfin, noe jeg er veldig glad for :)

Jeg har jo ikke sett de ennå, men det jeg kan se gjennom klær og BH ser veldig bra ut, jeg er godt fornøyd med størrelsen :)

E vitamin er vel bra for arr også det, om jeg ikke husker helt feil :) Men hva er zyrtec og hvor lenge skal man ta det? Tusen takk for tips, og lykke til videre til deg også :)

Zyrtec er mot allergi,får kjøpt det respetfritt på apoteket:) ikke noe de har anbefalt på Fornebu men nesten alle som har tatt operasjon i USA blir anbefalt det så derfor tar jeg det:) er vel nok å ta det i noen uker tror jeg:) skader ikke uansett.

Sånn var det hos meg også, helt klart best med over pga amming :) Gled deg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med nye pupper og vel overstått:) det er nok verre i dag med smerter osv,det var det til meg. Men om du la over går det veldig fort over,under er helt grusomt vondt..du fikk en del volum vertfall,legger som regel inn litt mer på Fornebu har jeg inntrykk av og det er bra for nesten alle angrer på for lite innlagt. Kunne ikke hatt mindre jeg heller. Lykke til videre:) et tips er å ta e-vitamin og zyrtec etter 14 dager for å forebygge kapsel;) og ellers ligge litt på magen hver dag når du er fullstendig helet. Jeg har aldri hatt kapsel så tror det funker:)

Kjenner helt klart mer i dag ja, våknet kl 3 i natt av litt smerter, tok 3 paracet og sov igjen etter ca 45 minutter :) Har ikke hatt behov for morfin, noe jeg er veldig glad for :)

Jeg har jo ikke sett de ennå, men det jeg kan se gjennom klær og BH ser veldig bra ut, jeg er godt fornøyd med størrelsen :)

E vitamin er vel bra for arr også det, om jeg ikke husker helt feil :) Men hva er zyrtec og hvor lenge skal man ta det? Tusen takk for tips, og lykke til videre til deg også :)

Vurderer innlegg jeg også, men til neste sommer. Vil ha over muskelen siden jeg elsker å drive med benkpress, ønsker ikke å svekke muskelen og siden jeg leser det kan svekke den, blir det nok over. "Heldigvis" For meg er puppene mine slik formet etter amming og vekttap at innlegg over muskelen blir finest :)

Sånn var det hos meg også, helt klart best med over pga amming :) Gled deg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...