Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Oiii!!:D Nei, jeg har ikke det for jeg bor så langt borte! Men da skal det bestilles snarest!:D

Tusen takk:thumbsup:

Lurt å ta en skikkelig konsultasjon,det er jo gratis:) betalte kun reisa ned og flytoget går jo rett til Lysaker og Fornebuklinikken:) Lykke til!;)

Tja ødelegger sommeren gjør det ikke:p må gå med stram sportsbh me det gjør jeg jo uansett bortsett fra til fest:p på stranda er det bare å ha på sportsbikini:) perfekt å gjøre det før sommerferien for min del siden mange har fri og kan hjelpe meg og jeg har fri selv;) jeg kan ikke ha protesene under muskel lenger fordi det blir ikke pent siden puppene mine henger oppå innleggene nå:p så må ha over for å fylle ut løs hud det er det beste for slappe pupper:p

Sportsbikini? Hvor kjøper man det? Jeg skal operere på nytt 7.juni, så det høres perfekt ut! :p

Lurt å ta en skikkelig konsultasjon,det er jo gratis:) betalte kun reisa ned og flytoget går jo rett til Lysaker og Fornebuklinikken:) Lykke til!;)

Ja, jeg skal det :) Har bestilt tid i dag :) Jeg skal til østlandet en uke etter jeg kommer hjem fra Tyrkia, og tenkte å ta det da. De skriver jo på siden sin at dersom man kommer langveis fra så kan man få både konsultasjon og operasjon på samme dag :) Så da håper jeg å få til det :):) Kjenner jeg virkelig gleder meg nå :):)

Rart hvor mye puppene har å si altså... Jeg hadde perfekte runde faste pupper før mitt første svangerskap. De var ikke kjempe store, men de var i det minste fin! Nå er de fortsatt ikke store, i tillegg bærer de preg av 3 svangerskap og nesten 2 år med amming! GUD som jeg gleder meg!!!:D

Sportsbikini? Hvor kjøper man det? Jeg skal operere på nytt 7.juni, så det høres perfekt ut! :p

Du får kjøpt det på de fleste sportsbutikker,spesialundertøysbutikker som Triumph og Change og på surfebutikker;) jeg synes de på surfebutikkene er finest men ganske dyre:p er ikke noe HM priser akkurat. Triumph har en lekker en også:)

Ja, jeg skal det :) Har bestilt tid i dag :) Jeg skal til østlandet en uke etter jeg kommer hjem fra Tyrkia, og tenkte å ta det da. De skriver jo på siden sin at dersom man kommer langveis fra så kan man få både konsultasjon og operasjon på samme dag :) Så da håper jeg å få til det :):) Kjenner jeg virkelig gleder meg nå :):)

Rart hvor mye puppene har å si altså... Jeg hadde perfekte runde faste pupper før mitt første svangerskap. De var ikke kjempe store, men de var i det minste fin! Nå er de fortsatt ikke store, i tillegg bærer de preg av 3 svangerskap og nesten 2 år med amming! GUD som jeg gleder meg!!!:D

Første gangen jeg tok silikon så gjorde jeg det sånn at jeg sendte inn bilder og helseskjema og så tok vi konsultasjon på operasjonsdagen:) pupper er viktig ja! Jeg hadde 75A før og nå har jeg 75C etter å ha vært 75G under amming. Håper på 75D etter operasjon. Har utrolig nok ikke så hengete pupper men merker jeg trenger påfyll:p

Annonse

Gjest Brukernavn007

Sånn helt ut av det blå....jeg vurderer å ta silikon om et par år, men så er det dette med trening av brystet jeg har hørt så mye om, noen sier at man ikke bør trene det, andre sier man kan trene men ikke tungt, mens andre igjen sier at det bare er å kjøre på som om en ikke har operert? :mellow:

Sånn helt ut av det blå....jeg vurderer å ta silikon om et par år, men så er det dette med trening av brystet jeg har hørt så mye om, noen sier at man ikke bør trene det, andre sier man kan trene men ikke tungt, mens andre igjen sier at det bare er å kjøre på som om en ikke har operert? :mellow:

Jeg tror at man bør føle seg litt fram på det.

Selv venta jeg et par-tre måneder før jeg begynte forsiktig. Jeg ble operert i oktober og kan fint trene bryst nå :) Men får jeg vondt så stopper jeg.

Åsså har det noe å si om man legger silikonimplantatet under eller over muskelen. Under muskelen så trenger man lenger rekonvalens, og for noen har det gått helt opp til et år før de klarte å trene bryst skikkelig igjen. Mens over muskelen kan man begynne rolig etter ca 6 uker om man føler for det, mener jeg at jeg har hørt..

Under muskel gir ofte et mer naturlig resultat om man ikke har ammet før eller ikke har heng i puppen, mens om man har ammet evt har heng kan over muskelen være det beste. Så det må man bare se an :)

Åsså har det noe å si om man legger silikonimplantatet under eller over muskelen. Under muskelen så trenger man lenger rekonvalens, og for noen har det gått helt opp til et år før de klarte å trene bryst skikkelig igjen. Mens over muskelen kan man begynne rolig etter ca 6 uker om man føler for det, mener jeg at jeg har hørt..

Under muskel gir ofte et mer naturlig resultat om man ikke har ammet før eller ikke har heng i puppen, mens om man har ammet evt har heng kan over muskelen være det beste. Så det må man bare se an :)

Riktig det,tror det tok 6 mnd før jeg klarte å trene bryst..og det samme med å ligge på magen:) og jeg har under muskel nå. Spent på hvordan det blir å flytte de fram til over muskel nå da:) har man ammet med underinnlegg så får brystene en unaturlig form. Det er derimot ikke sånn om man har over for da vil innleggene følge brystene:) selvfølgelig får man mer heng men ser vertfall naturlig ut!

Riktig det,tror det tok 6 mnd før jeg klarte å trene bryst..og det samme med å ligge på magen:) og jeg har under muskel nå. Spent på hvordan det blir å flytte de fram til over muskel nå da:) har man ammet med underinnlegg så får brystene en unaturlig form. Det er derimot ikke sånn om man har over for da vil innleggene følge brystene:) selvfølgelig får man mer heng men ser vertfall naturlig ut!

Ja, jeg regner med det bli over for min del også, er vertfall det de anbefaler til de leie puppene mine ;):D Og mtp treningen så syns jeg det er helt ok :) Jeg kommer selvfølgelig til å la kirurgen avgjøre hva som blir best i mitt tilfelle, men det vil overraske meg veldig om det ikke blir over ja :)

• 2 uker senere...

Annonse

Woopii!! Da har jeg sendt inn bilder osv OG snakket med kirurgen :):) Det blir samme tpe innlegg på meg også, dråpeformet med høyprofil +/- 300 ml :) :) Dersom jeg er heldig får jeg operasjon 14.juni, evt uken etter :):)

Jeg er så glad for at jeg fant denne tråden, og fikk sendt inn bilder med det samme! Skulle jo bare gjort det for lenge siden, så hadde jeg kanskje hatt ny pupp før Tyrkia, men men, samma det :) Nå kommer den snart uansett :):)

Ønsker deg masse lykke til 29.mai :) Håper du oppdatere her inne om hvordan du føler deg denne gang mtp smerter osv kontra sist :)

Woopii!! Da har jeg sendt inn bilder osv OG snakket med kirurgen :):) Det blir samme tpe innlegg på meg også, dråpeformet med høyprofil +/- 300 ml :) :) Dersom jeg er heldig får jeg operasjon 14.juni, evt uken etter :):)

Jeg er så glad for at jeg fant denne tråden, og fikk sendt inn bilder med det samme! Skulle jo bare gjort det for lenge siden, så hadde jeg kanskje hatt ny pupp før Tyrkia, men men, samma det :) Nå kommer den snart uansett :):)

Ønsker deg masse lykke til 29.mai :) Håper du oppdatere her inne om hvordan du føler deg denne gang mtp smerter osv kontra sist :)

Ååh så bra:D gratulerer:) jeg har fått resept på en masse piller jeg skal hente i dag og har begynt å glede meg til nye pupper:) jeg skal spør etter litt større da,450 gram;) lyst på litt store den gangen her:) jeg ka sikkert oppdatere etter operasjonen ja hva det ble til og hvordan det går:)

Hipp hipp, for en fantastisk bursdagsgave!! I dag ringte de fra klinikken, og jeg har fått time 18.juni :)

Så nå blir det snart ny pupp på meg også! :D

Skjønner godt du gleder deg, det er jo bare en liiiiten uke igjen! :D Håper du får den str du vil da :) Hører det er mange som sier de angrer på at de ikke gikk større, så det er sikkert like greit å bare få det gjort :) Jeg kommer også til å si at jeg gjerne vil ha pupp som passer kroppen min, men at de også heller kan være litt større enn for små, så får resten bli opp til kirurgen tenker jeg, siden jeg ikke har gjort dette før :p

Gleder meg til å høre hvordan det gikk :):)

Hipp hipp, for en fantastisk bursdagsgave!! I dag ringte de fra klinikken, og jeg har fått time 18.juni :)

Så nå blir det snart ny pupp på meg også! :D

Skjønner godt du gleder deg, det er jo bare en liiiiten uke igjen! :D Håper du får den str du vil da :) Hører det er mange som sier de angrer på at de ikke gikk større, så det er sikkert like greit å bare få det gjort :) Jeg kommer også til å si at jeg gjerne vil ha pupp som passer kroppen min, men at de også heller kan være litt større enn for små, så får resten bli opp til kirurgen tenker jeg, siden jeg ikke har gjort dette før :p

Gleder meg til å høre hvordan det gikk :):)

Har du bursdag? Gratulerer i såfall og så bra at du fikk time:D ja jeg skulle ønske jeg fikk litt større enn 300 sist men var ikke plass til mer dengang..så kommer til å spør om han ikke kan legge inn 450 siden jeg er ganske høy og bredskuldra,300 er faktisk lite på meg(knapt synlig) i dag er det torsdag og i i går henta jeg alle pillene jeg skal ha før og etter operasjon(kostet forresten ca 300 kr). Gleder meg:D oppdaterer når jeg føler meg i form til det;)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...