Gå til innhold

Pulsklokke?


Helene

Anbefalte innlegg

Hei! Jeg har lyst til å skaffe meg en pulsklokke, men vet ikke hvilken. Jeg vil bruke den til mest spinning og løping (innetrening), så er ikke opptatt av GPS.

Har sett litt rundt, og lagt lista til rundt 800kr. Og har sett på følgende klokker:

- Suunto t1

- Polar mt4

- Polar cs300

- Suunto m2

- Polar ft40

Noen som har noen erfaringer med disse klokkene, eller noen andre å anbefale? :)

På forhånd takk!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • 4 uker senere...
Skyter denne litt oppover, jeg, lurer på det samme!

Selv driter jeg ganske langt i antall kalorier forbrukt osv. da det stort sett ikke stemmer uansett, men antall km løpt er ikke dumt å vite :)

Jeg hadde en Polar FT60 inntil den streiket her om dagen etter 7 års flittig følge på treninger. Den kan man kjøpe en sånn tilleggsdings til for å tracke antall km.

Men Kristin Charm: Hvis du ikke vil vite kcal, hvorfor kan du da ikke bare bruke Nike+ eller en smarttelefon med Endomondo e.l hvis du har en sådan? Eller er du interessert i pulsen og? :wub:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men Kristin Charm: Hvis du ikke vil vite kcal, hvorfor kan du da ikke bare bruke Nike+ eller en smarttelefon med Endomondo e.l hvis du har en sådan? Eller er du interessert i pulsen og? :wub:

En ting er at jeg fortsatt er så kul at jeg har en gammel sony ericsson ;) Det andre er at jeg har hørt de appene fungerer veldig dårlig? At de ofte ender opp med å bare ha fått med seg to km når du har løpt ti osv :rofl:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En ting er at jeg fortsatt er så kul at jeg har en gammel sony ericsson ;) Det andre er at jeg har hørt de appene fungerer veldig dårlig? At de ofte ender opp med å bare ha fått med seg to km når du har løpt ti osv :rofl:

Jeg får samme antall km uansett. Har en fast runde jeg går/jogger og forskjellene på den distansen GPS-trackeren i mobilen/Nike+ tracker er bare noen få meter. Om jeg løp 6,7 km eller 6,4 - det er ikke det aller viktigste for meg. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg får samme antall km uansett. Har en fast runde jeg går/jogger og forskjellene på den distansen GPS-trackeren i mobilen/Nike+ tracker er bare noen få meter. Om jeg løp 6,7 km eller 6,4 - det er ikke det aller viktigste for meg. :)

Skjønner! :) Kan tenke på det. Men antall km (gjerne nøyaktig) er ganske viktig for meg, da det er det jeg går etter for å konkurrere med meg selv :rofl:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...