Gå til innhold

Hvordan sette opp kosthold?


KristinAA

Anbefalte innlegg

Hei!

Jeg er ei jente på snart 20 år. Er 172 cm lang og veier 54 kg. I sommer tok jeg kroppsscanning og fikk vite at jeg har en fettprosent på 24. Muskelprosent husker jeg ikke, men jeg husker at den var lavere enn normalen.

Kroppen min er nå ganske "rart" sammensatt. Har fyrtikkbein og armer, mens alt fettet har plassert seg på overkroppen. Ønsker mer muskler på kroppen og mindre av det overflødige fettet på overkroppen. Slik at musklene faktisk vises når de omsider kommer fram!

For ca. en måned siden fikk jeg en treningsveileder til å sette opp et styrkeprogram til meg. Dette programmet skal gjøre meg sterkere. Treningen min består nå av fire økter i uka. 2 styrkeøkter, 1 kondisøkt og en økt med kondis først og styrke etterpå. Før har jeg trent masse kondisjonstrening.

Treningen er i boks. Trenger kostholdsråd!

På forhånd takk :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...