Gå til innhold

hvordan få fastere rumpe, men smalere lår?


livsglede

Anbefalte innlegg

Jeg har et dilemma.. jeg ønsker fastere rumpe og leste Den ultimate guiden til rumpetrening. Et sted i denne artikkelen står det noe om at man helst ikke skal trene de store musklene rundt rumpa, da man helst vil fremheve det som skal bli større ved at det som er rundt er lite.

Jeg har et godt utgangspunkt til å få en fin fasong på rumpa, langt under et sted hvertfall.. husker jo hvordan det så ut da jeg var 16 ;) må bare få bort fettet og bytte det ut med muskler. problemet igjen er at jeg har ganske muskuløse lår, nå med fett selvsagt, men de vil fort bli kraftige. jeg vil de skal være lange, stramme og slanke.. hvertfall så langt det kan gå med de genene jeg har.. så hvordan skal jeg klare å kombinere dette? noen som vet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Jester

Flyttet denne til styrketrening så du kanskje får flere svar.

Vil bare skyte inn at "lange, stramme og slanke"

Lange er ikke mulig, du er så høy som du er, så fremst du er ferdig utvokst så er lengden på lårene slik som de er.

Stramme er en kombinasjon av din fettprosent og muskelmasse

Slanke er omkretsen rundt lårene.

Stramme og slanke vil du oppnå med tung styrketrening og godt kosthold :) Rett og slett!

Du skal ikke være redd for at "lårene blir for fort kraftige", jeg og mange andre gutter her har jobbet steinhardt nettopp for dette uten at vi har lår lang over normalen, og vi har endel andre forutsetninger for å klare dette så du skal ikke være redd for det :)

Om du vil "bytte ut fettet med muskler" så vil jeg igjen peke på tung trening og godt kosthold!

Ved å legge på deg mer muskelmasse og evt redusere fettprosenten (om det er nødvendig) vil du få lår som ser strammere ut, og ha mindre omkrets. Fordi massetettheten til muskler er lavere en fett, ergo vil du vet å legge på deg muskler og gå ned i fett (UTEN AT VEKTEN ENDRER SEG) få smalere og strammere lår.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...