Gå til innhold

Jenta som ikke kan fitness gjør det umulige.


woaw

Anbefalte innlegg

Jeg er altså HELT grønn på trening, og meldte meg derfor inn i forumet for å lære mer.

Jeg har en drøm om å stille i en fitnesskonkurranse, men er ikke helt der for å si det slik.

Jeg har alltid trent, men aldri med noen god kunnskap. Jeg kjenner meg godt igjen når det kommer til jentene som henger på elipsemaskinen, og KUN trener kardio fordi de ikke vil bli bulkete.

Jeg vil tippe at jeg må sikkert ned 10 kg(sikkert mer i fett, men opp i muskelmasse?) og kjøre beinhard styrketrening.Det vil hvertfall si; jeg er 170 cm høy og veier 75 kg.

Det eneste er..... jeg har viljestyrke på lik linje som en agurk. Nemlig. Den er ikke der. Jeg vil, og prøver ofte, men tenker shit au. Jeg gjør det imorgen.

Så dette kommer nok til å bli hardest mentalt sett. Og det vet jeg faktisk ikke helt hvordan jeg skal klare. Tips tas imot med stor takk!

Jeg har uansett kikket her på fitnessbloggen og prøvd å finne et godt styrkeprogram. Dette er det jeg har kommet frem til foreløpig.

Ben:

-knebøy 3x6-8

-Bulgarske utfall 3x8-10

-Hip thrust m/stang 2x6-8

-strake markløft

-stående tåhev

Overkropp:

-Dips med benk

- Flyes i skrå benk

- benkpress med manual

-nedtrekk med smalt grep

-situps/planken

Jeg trenger et godt styrkeopplegg! HJEELP!!

Jeg er også livredd for å gjøre øvelsene feil..så jeg må nok nikikke på videoene som ligger her ute!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...