Gå til innhold

LCHF og trening - foredrag av Jonas Bergquist


Regina

Anbefalte innlegg

Ettersom jeg trives veldig godt med lavkarbokosthold og samtidig elsker å trene, er jeg blitt mer og mer interessert i hvordan disse påvirker hverandre (for "alle" vet jo at man "MÅ" spise karbohydrater når man trener...:confused: ). Så jeg synes dette foredraget av Jonas Bergquist (Leg. Sjukgymnast, Lic. Master Funktionell/Korrektiv Tränare, Lic. Personlig Tränare, Medicinskt basår (Fysiologi/Farmakologi/Patologi) er interessant.

Edit: Får ikke lagret linken, men foredraget finnes dersom man går inn på kostdoktorn.se

"Kan du förbättra dina prestationer med lågkolhydratkost? Jonas Bergqvist har skrivit den nya boken LCHF och träning. Här föreläser han om hur du kan tänka kring din mat och din träning för bästa möjliga resultat."

Foredraget varer i underkant av en time. De to siste minuttene nevner han også periodisk faste, som det later som han også har varme følelser for. :)

Noen der ute som har sterke meninger og/eller erfaringer i en eller annen retning? Hadde vært morsomt å høre (og forhåpentligvis lære! ;))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...