Regina Skrevet 15. april 2012 Del Skrevet 15. april 2012 Ettersom jeg trives veldig godt med lavkarbokosthold og samtidig elsker å trene, er jeg blitt mer og mer interessert i hvordan disse påvirker hverandre (for "alle" vet jo at man "MÅ" spise karbohydrater når man trener... ). Så jeg synes dette foredraget av Jonas Bergquist (Leg. Sjukgymnast, Lic. Master Funktionell/Korrektiv Tränare, Lic. Personlig Tränare, Medicinskt basår (Fysiologi/Farmakologi/Patologi) er interessant. Edit: Får ikke lagret linken, men foredraget finnes dersom man går inn på kostdoktorn.se "Kan du förbättra dina prestationer med lågkolhydratkost? Jonas Bergqvist har skrivit den nya boken LCHF och träning. Här föreläser han om hur du kan tänka kring din mat och din träning för bästa möjliga resultat." Foredraget varer i underkant av en time. De to siste minuttene nevner han også periodisk faste, som det later som han også har varme følelser for. Noen der ute som har sterke meninger og/eller erfaringer i en eller annen retning? Hadde vært morsomt å høre (og forhåpentligvis lære! ) Siter Lenke til kommentar https://forum.fitnessbloggen.no/topic/7270-lchf-og-trening-foredrag-av-jonas-bergquist/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.