Alf Sundal Skrevet 14. april 2012 Del Skrevet 14. april 2012 i Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mads Skrevet 14. april 2012 Del Skrevet 14. april 2012 Jeg har på min høyre side, at et sted går ribbeinet inn. Vanskelig å forklare, men jeg kan på en måte ta tak i ribbeinet, og dra det ut slik at det blir litt mer likt som på venstre side. Ikke uten ubehag, og det spretter tilbake slik det var med en gang. Jeg har personlig ubehag i skjelettet mitt, spesielt om jeg spiser mye eller ligger på ryggen. Legen sier at det er helt normalt.. men til tider er det vondt Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MalenePT Skrevet 15. april 2012 Del Skrevet 15. april 2012 Det høres jo ikke normalt ut da! Eg ville evt hatt en time med en manuell terapeut (fysio,naprapat, kiropraktor) og hørt hva de sier... er har tross alt litt mer kunnskap om slikt en allmennlegene... Lykke til Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
thooomas Skrevet 15. april 2012 Del Skrevet 15. april 2012 Har et skeivt ribbein øverst til høyre, stakk litt ut under brystet når jeg var helt skinny, merker ikke noe til det nå. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.