Gå til innhold

Hva skjer om jeg ikke spiser etter trening?


AnonymCapybara

Anbefalte innlegg

Jeg ligger på et moderat energiunderskudd (ca -500 daglig), og spiser inspirert av PF og biorytme: Spiser lite til frokost og lunsj, hovedsakelig protein og litt fett, og så en større middag med karbohydrater og protein, men mindre fett. Trener styrke.

Det passer bra de dagene jeg trener sent, men når jeg trener midt på dagen og enten ikke har anledning, eller ikke har lyst, til å spise den store middagen min med en gang: Hva skjer om det går to-tre timer før kroppen får påfyll?

Vanligvis spiser jeg selvsagt NOE rett etter trening uansett, men i dag gikk det tre timer etter trening før jeg kom meg hjem og fikk spist (måtte på shopping.....). Så nå har jeg litt noia for at treningen i dag kun har brutt ned musklene og at det hadde vært bedre å IKKE trene.

VISNER musklene mine og DØR hvis dette skjer? :o Eller klarer kroppen å restituere seg på et vis likevel? Den har jo masse energi å ta av på FSU-kontoen min. (Fleskesparing for ungdom, for de som ikke dyrker Alse Bøe)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...