Gå til innhold

Mål: 10 kilo på 6 uker. Hjelp anyone? Vurderer PSMF..


LBE

Anbefalte innlegg

Hei hei :)

Etter to tette graviditeter og en EKSTREM vektoppgang, har jeg nå siden juni 2011 klart å gå ned 35 kilo (!!). Først og fremst med lavkarbo (ketolyse kur), deretter sunt kosthold med minimalt inntak av karbohydrater. Januar 2012 kom jeg endelig i gang med trening! :D

Jeg er nå 166 høy og 72 kilo (jente) på 25 år..

Har et EKSTREMT ønske om å klare å gå ned 10 kilo til før sydentur slutten av mai.

Har lest en del om PSMF kuren og synes den virker veldig grei for meg, både for at det ligner den ketolyse kuren jeg gikk på (som gikk helt greit) og fordi den passer i forhold til tid og trening som alenemor..

Jeg er veldig glad i styrketrening, men har til nå bare trent på apparater og et par styrke med stang timer.. Skal bestille trenings veilednings time for styrketrening med fri-vekter så det passer med PSMF kuren..

Men mitt problem som jeg HÅPER noen av dere kan hjelpe med - er å sette opp en ukesplan med alle dagens måltider med hva og hvor mye.. Jeg er helt elendig med både fantasi og alt....

Tar gledelig i mot tips, erfaring og alle råd som kan hjelpe meg på god vei mot bikini i mai ;D

Takk takk :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...