Gå til innhold

Gå ned i vekt og bli der


Scanor551

Anbefalte innlegg

Hei.

Jeg er en gutt på 19 år som de siste årene har slitt med overvekt. Jeg er 182 høy og veier 115 kg per dags dato.

Jeg har siden starten av februar hatt medlemskap på treningssenter og tilgang på personlig trener uten nevneverdig sukess. Jeg leste om denne ekstremdieten på internett og ble veldig intressert da jeg har utrolig lyst til å gå ned 25-30 kg og få bra med muskler. Jeg sliter veldig med både motivasjon og selvbilde pågrunn av overvekten.

Jeg lurer da på om noen kan hjelpe meg igang? Gi tips til hva slags kosthold jeg skal holde meg til osv. Jeg vil virkelig dedikere meg til denne dieten og vil bli veldig takknemlig for gode råd og hjelp fra dere.

På forhånd takk

Harald

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hvordan ser kostholdet ditt ut i dag? Hvordan trener du?

Fokuser på å spise proteinrik mat, da er det lettere å gå ned i vekt pluss at det er nødvendig for å bygge og bevare muskler.

Proteiner er min favorittmakro :). Litt vanskelig å gi konkrete råd uten mer info, men kanskje du skulle prøvd periodisk faste, dvs. forskyve frokosten noen timer. Da opplever mange at det er lettere å spise mindre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Så flott at du har bestemt deg for å ta tak i overvekten!:thumbsup:

Når du sier ekstremdietten så regner jeg med du mener PSMF? Jeg ville satset på en mer varig og gradvis endring av livsstil, men kanskje dette er kickstarten du trenger for å få motivasjon for å fortsette:) Anbefaler deg å lese denne nøye før du starter: http://fitnessbloggen.no/psmf-ekstremdiett/

Her finner du eksempler både på kostholds- og treningoppsett.

post-7714-14440844936288_thumb.jpg

Til en gutt på 110 kg. Dette var jo så nær som skreddersydd til deg;)

Om du skal følge en diett som dette og ønsker de resultatene som kan forventes bør du gå all in og følge retningslinjene 100%. Igjen; bruk nok tid på å sette deg inn i restriksjonene denne dietten krever før du bestemmer deg og eventuelt starter!:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...