JohannesL Skrevet 11. april 2012 Del Skrevet 11. april 2012 Dagens siste sett på markløft, 100kg x5. Noe jeg gjør galt? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
JohannesL Skrevet 11. april 2012 Forfatter Del Skrevet 11. april 2012 Skal prøve det, hva er galt med slik jeg gjør det nå egentlig? er ikke det meningen å starte med beina å avslutte med ryggen? Eller? Takk for svar Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
JohannesL Skrevet 11. april 2012 Forfatter Del Skrevet 11. april 2012 Du starter med beina, og avslutter med å kontrahere rumpen hardt. Slik ser det gjerne ut som du avslutter med ryggen, men det som skjer er at du låser ut bevegelsen med å skyve hoften frem. Tror jeg skjønner nå, skal huske på å skyve frem hoftene istedenfor bak med ryggen neste gang. Har dette mye å si egentlig? Glemte å si hvor jeg kjenner det forresten, kjenner det mest i bakside og fremside lår på starten, og kjenner det godt i ryggen gjennom hele løftet, men skal innrømme jeg aldri har tenkt så mye over det Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
JohannesL Skrevet 11. april 2012 Forfatter Del Skrevet 11. april 2012 Såpass ja, da skal jeg vertfall gjør som du sier Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.