Gå til innhold

Ned i vekt før sommeren


massimo

Anbefalte innlegg

Heisann alle sammen.

Jeg skriver her i håp om å få inspirasjon, motivasjon og hjelp til å få den stramme, definerte sommerkroppen alle ønsker seg. Jeg har tidligere altså for fire år siden gått ned 40 kg på ca ett halvt år. Og da var jeg fornøyd. Så startet studietiden og jeg har gradvis fått en jevnt fordelt fettmasse og mage. Ikke overvektig, men bare litt sånn dvask og dissete.

Ettersom jeg har vært gjennom dette før, så burde jeg sikkert bare gjøre det samme igjen, men problemet er at jeg mistet motivasjonen for jeg trente meg lei. Alt det skjedde på kort tid, og ble dritt lei.

Har noen her noen tips til programmer jeg bør prøve, og eventuelt noen tips til kostholdsplaner som passer seg for en student? Målet er klart, og bare jeg finner et nytt program så det blir litt annerledes har jeg definitivt motiavasjonen og vet jeg klarer det, bare jeg bestemmer meg :)

Ønsket er et tap på ca 4 -5 kg fett og bygge muskler samtidig.

mvh

Massimo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...