Bucher79 Skrevet 11. april 2012 Del Skrevet 11. april 2012 Hei, Jeg sliter med denne evindelige jungelen av dietter og råd. Så jeg tenkte kanskje jeg kunne få noen råd som er direkte myntet på meg og mine mål. Her er litt info: 33 år 179 cm høy 78 kg Lår 61cm Hofte 100cm midje 100cm Jeg brukte en kalkulator på fettprosent.no og fikk 20,4% Hjelpe og trøste, jeg trodde jeg var sunn. Jeg spiser helt feil, det er jeg klar over. Ikke frokost Liten salat til lunch Stor porsjon middag Og ingen kvelds. Helgen blir mye snacks, vin chips +++ Det jeg ønsker å oppnå iløpet av 3 måneder er en vesentlig nedgang i fettprosent. ca. 12-15 som er normalen. I tillegg vil jeg si at jeg trives på ca. 72 kg. I tillegg ønsker jeg å bygge muskler. Dette er kanskje vanskelig å kombinere, men da får muskelbygging komme etterhvert. 72kg er vel ønskevekten min hvis vi ser kun fettmessig. Muskelbygging vil naturligvis øke vekten. Hadde satt utrolig stor pris på noen spesifikke råd for å oppnå mine må. Råd både med tanke på trening, kosthold og evt. hvem jeg kan kontakte for å få en tett personlig oppfølging i Stavanger området mottas med stor takk. Siter Lenke til kommentar https://forum.fitnessbloggen.no/topic/6999-sunn-tildels-normal-mann-som-%C3%B8nsker-%C3%A5-endre-lifsstil/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.