Changes Skrevet 10. april 2012 Del Skrevet 10. april 2012 Er en gutt på 50-55 kg, ca. 1,75 cm høy og er 18 år om under 35 dager. Går til og fra skolen hver dag som er ca 10 min med gåing og ellers aktiv i 2 skoletimer da vi har gym, ellers er d bare i sofaen eller går rundt i byen. Det blir mye med ferdigmat som pizza å hamburger og mye langgang på skolen. Har høy forbrenning og er lei av å være tynn å spinkel. Så da lurte jeg på om noen kunne vært så grei å sotte opp et treningsprogram jeg kunne følge, vil ikke gå på et studio og ikke vet hva jeg skal gjøre. Takk på forhånd. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Half Pint Skrevet 10. april 2012 Del Skrevet 10. april 2012 Hvis du er helt fersk innen styrketrening kan du jo begynne med dette:) http://fitnessbloggen.no/treningsprogram-for-nybegynnere/ Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.