Gå til innhold

Kondisjonsbiten på RYP


Gjest

Anbefalte innlegg

Hei!

Har en stund nå trent mye spinning og styrke i sal.

Vet jeg må prioritere styrken mer nå fremover da jeg ønsker å forme kroppen min samtidg som jeg går ned i vekt.

Har bestemt meg for å kjøre RYP grunnprogram nå i seks uker til å starte med.

Det jeg lurer på er om dere har noen formening om hva jeg kan gjøre som alternativ til 4x4 intervaller?

Jeg har leeeenge slitt med en betennelse i beinet og kan av den grunn ikke løpe, den har blitt bedre men vet rett og slett ikke om jeg tar sjansen på å løpe igjen i frykt for at det nok en gang skal bli verre.

Er det "krise" om jeg trener 2-3 x 55 min syklingstimer i uken istedenfor så lenge jeg følger styrkedelen til punkt og prikke? På de timene jeg går på er økten som regel lagt opp 2 x 20 min drag eller 3x10 min drag.

Virker dette ok?

På forhånd takk:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nei, om du trener intervaller eller sykler spiller liten rolle...så det er bare å sykle i vei uten å ha dårlig samvittighet :)

Takk for svaret.

Bra, da er jeg klar for å kjøre igang - gleder meg:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...