Mathilde Skrevet 8. april 2012 Del Skrevet 8. april 2012 Gold standard. En 100%Whey med Coockies and Cream, og en 100% Casein (perfekt til å lage proteinfluff). Begge på 908 gram. Har tatt en scoop fra hver. Ny pris er 299,- per stk. Selges for 300,-for begge! Holder til i Kristiansand Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
IngunnE Skrevet 8. april 2012 Del Skrevet 8. april 2012 Er cookies and cream god? Vil gjerne ha dem jeg! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mathilde Skrevet 8. april 2012 Forfatter Del Skrevet 8. april 2012 Jeg fikk anbefalt Coockies & Cream, men jeg takler ikke smaken på noen proteinshaker, utenom i bakst og matlaging. Så derfor er jeg ikke helt den rette å spørre. Men du skal få kjøpe de du Hvordan gjør vi det? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
IngunnE Skrevet 8. april 2012 Del Skrevet 8. april 2012 Hehe, samma her, men går som regel fint i matlaging. Får bare prøve! Jeg bor jo i kristiansand selv, så kan jo treffes der. Studerer du, eller trener du på spicheren eller noe? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mathilde Skrevet 8. april 2012 Forfatter Del Skrevet 8. april 2012 Trener på Elixia jeg. Bor på Søm. Har du bil? Ellers kan vi bare avtale et sted å treffes en dag Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mathilde Skrevet 8. april 2012 Forfatter Del Skrevet 8. april 2012 Kaseinen er forresten vaniljesmak. Veldig greit egentlig så passer den til det meste om man skal lage fluff Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
IngunnE Skrevet 8. april 2012 Del Skrevet 8. april 2012 Okei. Har ikke bil nei, men kan komme til sentrum å treffe deg eventuelt! Litt vanskelig å få tid i morgen, men kanskje på tirsdag? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mathilde Skrevet 8. april 2012 Forfatter Del Skrevet 8. april 2012 Tirsdag kan gå bra Jeg skal en tur til byen på ettermiddagen ihvertfall Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
IngunnE Skrevet 8. april 2012 Del Skrevet 8. april 2012 Okei, si ifra når jeg kan treffe deg der da. Utenfor slottet? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mathilde Skrevet 8. april 2012 Forfatter Del Skrevet 8. april 2012 Det er fint Treffes 15.45? Jeg skal noe kl 16 Nr mitt er 93010321. IngunnE 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
IngunnE Skrevet 8. april 2012 Del Skrevet 8. april 2012 Det er fint Treffes 15.45? Jeg skal noe kl 16 Nr mitt er 93010321. supert, sees der! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mathilde Skrevet 8. april 2012 Forfatter Del Skrevet 8. april 2012 :thumbsup: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mathilde Skrevet 8. april 2012 Forfatter Del Skrevet 8. april 2012 Har du forresten prøvd smøressens fra iHerb? Mange som bruker den men jeg syntes den var pyton. Og karamelldip (Walden farms). Du kan få de om du vil... Har også flytende Stevia med Hazelnøtt som du kan få om du vil? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
IngunnE Skrevet 8. april 2012 Del Skrevet 8. april 2012 Har ikke prøvd noen av dem, og tar alt i mot med åpne armer! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mathilde Skrevet 8. april 2012 Forfatter Del Skrevet 8. april 2012 Da tar jeg de også med IngunnE 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 14. april 2012 Del Skrevet 14. april 2012 Haha, liker samtalen deres IngunnE 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.