jakka Skrevet 7. april 2012 Del Skrevet 7. april 2012 Jeg har nå fått kommet meg i gang etter 1,5 år på sofaen å skal komme i god form igjen. Artikkelen i fhm med Morten som brukte PSMF med gode resultater var en bra motivasjon. Har trent en del tidligere, men utgangspunktet mitt nå Er vel ikke så langt fra hans utgangspunkt :-) jeg har dog litt bedre tid til Å lage opplegget mitt maksimalt å trenger ikke å tenke på 10-12 uker. Hva er optimalt , bør jeg begynne prosessen med å trene opp musklene og styrken før jeg tar PSMF for å fjerne fett og overvekt - eller er det best å få ned vekten først for Deretter å bygge musklene? Har kjennskap til PSMF og periodisk faste med gode resultater tidligere, så jeg vet at jeg vil bruke disse kostholdsmetodene for å sette i gang med et varig og bedre kosthold som en kickstart. Men hva bør jeg begynne med først for å få det beste resultatet på 3-4 mnd ++ periode ? Vurderer 5x5 eller kjetils fyrstikkprogram som treningsopplegg utenfor PSMF perioden - Setter pris på alle tilbakemeldinger :-) Siter Lenke til kommentar https://forum.fitnessbloggen.no/topic/6758-psmf-eller-bulk-f%C3%B8rst/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.