Gå til innhold

Milkshake!


Anbefalte innlegg

Skulle lage den standard eggehvite+skyr naturell+proteinpulver miksen, da jeg oppdaget at jeg kun hadde 50g skyr igjen i skapet. Det medførte en veldig mye tynnere blanding enn vanlig, men hey; milkshake! Dere har sikkert sett lignende tusen ganger før, men alltid fint med en påminnelse? :)

To stivpiskede (og da mener jeg stive) eggehviter

50g skyr naturell/mager kesam

10g ~ proteinpulver av eget ønske. Jeg valgte banan! Bananmilkshake :wub:

Og da var en liten, enkel milkshake på litt over 100 kalorier og masse protein inntatt. Fikk litt flashbacks fra barndommen her :blush:

PS: Obligatorisk å drikke med sugerør!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Haha, disse Walden Farms produktene altså :) Iherb tjener nok godt på dem ;)

ja, egentlig syns jeg konseptet *mat uten kalorier* er litt bakvendt iom. at mat jo faktisk er ment å gi energi... Samtidig er det litt genialt å kunne ta seg en dæsj sjokolade uten at det følger med bøttevis med sukker, dessuten blir jeg jo bare fryktelig nysgjerrig når jeg leser om all iherbgalskapen rundt omkring :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

ja, egentlig syns jeg konseptet *mat uten kalorier* er litt bakvendt iom. at mat jo faktisk er ment å gi energi... Samtidig er det litt genialt å kunne ta seg en dæsj sjokolade uten at det følger med bøttevis med sukker, dessuten blir jeg jo bare fryktelig nysgjerrig når jeg leser om all iherbgalskapen rundt omkring :)

Jeg har smakt en del av de søte produktene og en del av dressingene, og jeg liker forsåvidt dressingene, mens de søte blir veeeldig kunstige for min smak :) Jeg har prøvd det i alle fall, men bestiller det nok ikke igjen. Jeg eksperimenterer heller med proteinpulver og stevia i ulike smaker, og synes det gir bedre (og mye mer næringsrik!) mat :) For min del vil jeg helst spise mat velvitende om at det gir skikkelig næring, men jeg kan skjønne at det kan være godt for en diettkropp f.eks. Alt med måte bare! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...