Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Tenkte å lage en aldri så liten tråd for de motorsport/drifte interesserte her! :)

Selv har jeg nettopp bygget en banebil som nærmer seg ferdig om 1-2 uker, som jeg skal bruke i drifting. For de som ikke vet hva drifting er, er det en stor sport som vokser over hele verden som går ut på at man skal sladde kontrollert, og skape mest mulig røyk, vinkel, osv! ;)

Et lite bilde av en bil av min type i action:

post-2044-14440841702018_thumb.jpg

Kult om det er noen treningsglade som har hjerte for motorsport/drifting også! :thumbsup:

Anyone?

Lenke til kommentar
https://forum.fitnessbloggen.no/topic/6502-noen-motorsportdrifte-interesserte-her/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Fett ;)

Nylig tatt ut motorn og det blir overhaling og trimming på meg, og så bane. Blir ikke ferdig før nesten sesong dessverre=/

Blir ikke drifting på meg, men racing.

Perfekt timing å ha bila klar på da ;) Blir mye kjøring da skjønner jeg.

En ting jeg ikke helt skjønner er at drifting må være jæævla dyrt mtp dekk bruk?

Nice! ;) Skal du kjøre på Gatebil da?

Hehe, yes! Og ja! Sinnsykt mye dekk som går med, så jeg håper på en del regnvær også :p da går det ikke mye dekk se! :D

Ja håper det! ;) Hadde vært kult :) Har en liten guttedrøm i meg og dra nedover på nurburgring også neste år. Noen kompiser som gjorde det og var visst awesome! Meeen ting tar tid og koster penger.

Blir det drifting for moro skyld på deg eller tenker du konkurranser? :)

Spennende!:) Kjørte med orginalmotor i bila?

Åå..kribler i fingra når jeg ser onboard videoer :D

[ATTACH]18628[/ATTACH]

Slik ser orginalen ut (ikke nå lengre siden demontert), toyota celica carlos sainz, 4x4, 2l turbomotor som yter orginalt 208hk.

Utseendemessig så blir det svart som går igjen med røde detaljer. Naturligvis senk hvis jeg får flata eksosen litt, blir bodykit også.

post-1458-14440842058186_thumb.jpg

Annonse

orginal motor, bare med litt åpnere pustevier i form av kn"varmluftintak" og supersprint 2.25 catback, dvs kun orginal catalysator og bakre lyddemper, som lyddempere... Blir leven av slikt når motorn trivest best mellon 6000 og 8000rpm:D Det var slitsomt på langkjøring, kom seg med spoon midt del med lyddemper.. :) Så 200 oginale hester. K20 motoren er veldig strupa med tanke på pusteveier fra fabrikk, så og se rundt 30 hesters økning med anna filter, eksos og grenrør + mapping er helt normalt:)

CIMG3357.jpg

Ja håper det! ;) Hadde vært kult :) Har en liten guttedrøm i meg og dra nedover på nurburgring også neste år. Noen kompiser som gjorde det og var visst awesome! Meeen ting tar tid og koster penger.

Blir det drifting for moro skyld på deg eller tenker du konkurranser? :)

Kult! jeg ser du kjører Carlos Sainz! drit kule biler, broren min har en rød en ;)

Hehe, nurburgring må være rått! Drømmer også om å kjøre på rudskogen. håper de får til at juniorer kan kjøre på den i løpet av året! :D

Her blir det drifting både for å ha det jæ*/¤# gøy og for å kjøre konkurranse. Siden jeg er junior må jeg kjøre i en bestemt klasse i Powerdrift serien. Så det er konkurranser i tillegg ;)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...