Gå til innhold

Trenger hjelp meg treningsprogram og tips til riktig trening!


Anbefalte innlegg

Hei folkens. Er en jente på 18 år som prøver å komme seg i litt bedre form.

Er jevnlig aktiv med håndballtrening 2-3 ganger i uken, x 1.5 time.

Uten om det trener jeg på treningssenteret på jobb gjerne to ganger i uken. Har gått ned 10 kg etter jeg har komt meg i gang med trening etter mye latskap tiligere. Men disse 10 kg er over laaang tid.

Vil forsatt ned rundt 10 kg til får å nå målet mitt. (helst litt fortere enn de første 10kg)

Men saken er det at når jeg trener på treningsenter blir det de samme øvelsene gang på gang, og føler jeg da fort blir lei, i tillegg er jeg ikke kjent med alle apparater/øvelser, og siden dette er et selvbetjent treningsenter er det ikkje så mye hjelp å få.

Starter som regel med oppvarming på tredemølle, deretter det " situps" apparate, så et apparat som går på biceps å triceps, beinpress, og gjerne litt mer mageøvelser for meg selv etterpå.

er veldig " uoppfinnsom" men sykt gira på nye øvelser som kan være bra for meg slik at jeg ikke går drittlei nå som håndball sesongen er over og det blir myee egentrening.. har dere noen tips?

På forhånd takk ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...