Gå til innhold

eqology


Thomas Eldevik

Anbefalte innlegg

jeg prøver en ny type produkt fra eqology: life pack.

veldig spennende og enkelt produkt som er norsk produsert og funker ganske greit. har merket at jeg har fått mye mer energi. noe det sies at det skal gi da. så for meg ble det vekk med omga3 og på med dette.

så dette er en liten hva skal vi kalle det. reklame informasjon etc. i vertfall er det er produkt som man får tilsendt i posten og det kjøpes på nettet eqology.no.

lifepack: lifepacken består av:

multichi energy( energidrikk) den kommer i flytende form på en flakse

fordeler:

-gir økt energi og overskudd

-rensert og balanserer

-kan styrke imunforsvaret

-kan virke lett blodtrykksenkende

K2- kommer i form av piller 1 pille daglig om morningen.

fordeler:

-vitamin K2 kan birda til å redusere kalsium i åreveggene og samtidig øke tilførselen av kalisum til skjelettet

NUCLEOMEGA- 100% marint næringstilskudd, kommer i filleform. 3 piller om morningen

fordeler:

-har positiv effekt på lever og kolesterolnivå

stimulerer immunforsvartet

-kan påvirke stoffskiftet for fett i hjernebarken og dermed være bra for læreevnen

-øker opptaksevnen i tarmsystemet.

pruduktet kan kjøpes i type hverfor seg eller til en pakke pris for 599,- mnd.

les gjerne mer om andre produkter de selger på nettsiden =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

fikk høre om eqology for første gang i går. Og stiller meg jo litt skeptisk om det faktisk fungerer da, selvom damen som prata om det var veldig positiv til det. Har bestilt meg en type te nå, og vurderer litt den lifepacken. Men fungerte den bra for deg? Har du merka store forskjeller? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

fikk høre om eqology for første gang i går. Og stiller meg jo litt skeptisk om det faktisk fungerer da, selvom damen som prata om det var veldig positiv til det. Har bestilt meg en type te nå, og vurderer litt den lifepacken. Men fungerte den bra for deg? Har du merka store forskjeller? :)

eqology er jo et mlm selskap, så alle som reklamerer for det, jobber med det :p Uansett hva du spør han om vil han nok være positiv :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

eqology er jo et mlm selskap, så alle som reklamerer for det, jobber med det :p Uansett hva du spør han om vil han nok være positiv :D

hehe, det er sikkert sant:P

Jeg testa Multichi, 2 store flasker, men kan ikke si jeg merka noe spesielt. Ville heller testa collagenen om jeg fortsatt hadde vært kunde ;)

hm, kanskje det :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...