Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Jeg lurer på om noen vet hvor jeg kan få tak i vektskiver som er mindre enn 1 kg (gjerne 0,625 kg, evt. 0,5 kg), og som passer til olympisk stang (50 mm).

Jeg har sett litt rundt på nett, og har funnet noen nettbutikker som selger slike. Men enten så er de utsolgt for så lette skiver, eller så er de veldig dyre. Håper derfor dere har noen tips Happy.gif

Jeg bor forresten i Oslo, så alle butikker her i destriktet er av interesse, i tillegg til nettbutikker.

Fortsetter under...

Takk for svar :)

Det ser ikke ut for at sportsmaster.no har så lette vektskiver, og discount supplements sine ble dessverre litt dyre.

Så da ser det ut for at det blir kjettinger på meg i stedet :p

Edit: Nå fikk jeg en lys idé her, og gravde et par ankelvekter som viste seg å være 0,5 kg, fram fra skapet. Så da er neste økt med overhead press reddet :D

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...