Gjest Ukjent666 Skrevet 20. mars 2012 Del Skrevet 20. mars 2012 Hallai! Gutt/Mann 21år, ca 90kg og 175cm! De fleste BMR viser at jeg skal ligge på rundt 2000kcal i hvil. Kan dette stemme? Hva bør man da ligge på ved ønske om vektnedgang/ned i fett% ganske så raskt og trening 3 ganger i uken(3 split+ca 30min med kardio etter trening)? For å få en grei vektnedgang/fett% til sommeren? Denne uken skal jeg prøve noe ala PSMF! Men ønsker deretter å ligge meg litt mer stabilt! Hva er da vanlig hvis man skal bli liggende men samtidig øke en smule i styrke? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest aaa Skrevet 20. mars 2012 Del Skrevet 20. mars 2012 BMR er hva du forbrenner om du ligger i sengen hele dagen uten å bevege deg. All annen aktivitet kommer i tillegg, så du må finne ut hva du faktisk forbrenner på egen hånd. Det kan egentlig ingen fortelle deg. Når det gjelder 2000kcal, så er sikkert det bra så lenge protein holdes oppe. På en PSMF hadde du spist mellom 900 og 1000kcal et sted, så det er ingen fare for at du spiser for lite. Når du har gått på 2000kcal en stund ser du om du går ned halvkiloen i uken eller ikke. Om du ikke gjør det må du enten bevege deg mer eller spise mindre. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.