Gå til innhold

Oppsett på diett- hjelp!


CaraMella

Anbefalte innlegg

Da har jeg forsøkt lenge å komme frem til en plan som skal holdes og følges, slik at magerutene ( jeg vet de er der ett sted..) skal endelig kunne komme frem. Har forhørt meg med flere av de "store" om muligheter for oppsett, men da disse enten ikke har kapasitet eller ikke tilbyr skreddersydde opplegg, må jeg forsøke selv.. Veldig vanskelig dette med riktig sammensetning av de forskjellige næringsstoffene og det er her jeg sliter. For om jeg setter opp perfekt på karbo , vil fett være for mye og vice versa..:eek:

Nå vil jeg bare komme i gang og ha alt klart, håper noen her kan komme med forslag til endringer osv..

Info: 174cm og ca 63,5 kg. Godt polstret på nedre del mage, sidene og lår.

Styrke 4 ggr 1 dag moderat kardio og 1 dag intervall. Mulig jeg må opp med kardio , selvom det frister svært lite!

Spiser mellom 1500 - 2230

M1: Kyllingfilet 250 gr (laget på Maggi Jucy Chicken) , 1 eple og 1 pære (vane med frukt på jobb :unsure:)

M2: Etter trening Shake 40 gr

M3: Isbergsalat, agurk,mais og 200gr Karbonadedeig - 2ss eldorado salsa og spisskummin

M4: Havregrøt 60gr m protein p 20 gr

Itillegg tar jeg omega 3 og D vitamin.

Anyone??:wub:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hvor mye protein får du i deg? Kaloriene ser det ikke ut til å være noe galt med, spesielt om du kjører høyere inntak på treningsdagene og lavere på fridagene - og ender opp med et snitt på 1700-1900kcal.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da får du i deg nok protein i hvert fall. Så lenge du får i deg nok der, nok EFA-er og nok fiber, så er fett og karbo detaljer du passer inn etter hvordan kroppen din reagerer. Når du kommer nært nok kan det være lurt å se på om noen av matvarene gjør at du holder vann, men det første vil uansett være nok protein og EFA, og passe kutt i kalorier.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser greit ut dette, men ser ut som det er rom for litt mer fett. Du kan jo prøve å legge til et par egg til første måltid f.eks. Du kan også prøve å starte med litt mer karbohydrater i de siste to måltidene og heller redusere om framgangen stopper opp.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...