Gå til innhold

God nok grunn til å bruke BCAA?

Anbefalte innlegg

Jeg har Scivation-extend med appelsinsmak.. gross, men hiv i C-vitamin brusetablett, samma åssen smak! MYE bedre med en gang :thumbsup:

Ja, jeg tenkte på det og skal kjøpe neste gang jeg reiser over grensen. I mellomtiden fant jeg ut at jeg kan lage en grøt med fun light og la den trekke litt. Så hiver jeg i vann, blander som om livet mitt avhenger av det og drikker mens det fremdeles er bevegelse i vannet. Da får jeg mesteparten. Så har jeg i litt vann og gulper ned resten ;)

Fortsetter under...

Ja, jeg tenkte på det og skal kjøpe neste gang jeg reiser over grensen. I mellomtiden fant jeg ut at jeg kan lage en grøt med fun light og la den trekke litt. Så hiver jeg i vann, blander som om livet mitt avhenger av det og drikker mens det fremdeles er bevegelse i vannet. Da får jeg mesteparten. Så har jeg i litt vann og gulper ned resten ;)

Husk å holde for nesa!!! :D

http://tomminutrition.com/index.php?nr=90&idkategori=38

Vurderte å ta en tur bort på butikken, men alle disse inneholder jo veldig lite leucine sammenlignet med andre produkter. Og det er jo leucine som er av klart størst betydning? Da må jeg i så fall bestille fra nettet hvis det ikke selges andre rimelige og bra produkter i Oslo :meh:

Annonse

Leucin er av størst betydning ja. Men leste noe om at 2:1:1 forhold var best, siden kroppen trengte isoleucin og valin for å kunne nyttiggjøre leucinen, eller noe i den duren. Skal se om jeg finner link.

Hvis vi snakker om muskelbygging, så er nok 2:1:1 opplest og vedtatt som det optimale. Om det viser seg at kroppen gjenoppbygger plastisitet i hjernen ved å kjøre 3:1:2 eller 1:158:19, så går jeg for det som er best for hjernen. :)

Min pakke fra bodybuilding.com ble stoppet av posten pga legemiddel nå. Den innehold 1 pakke med xstend bcaa og multivitaminer. Litt rart siden de selger det samme på gymgrossisten.com?

Egentlig ikke. Det er mye du kan bestille fra EU på grunn av EØS som ikke går fra resten av verden...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...