Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Pffft! Bare fordi jeg dropper mat for å spise rosinboller mens jeg gjemmer meg i et skap og fornekter handlingen både fra meg selv og andre BETYR IKKE AT JEG ER AVHENGIG!!! :p

Har noen seriøst forsket på dette? At avhengige folk viser typiske tegn for...avhengighet? ;)

Jeg har spist sjokolade hele livet men fra en dag til en annen kuttet jeg ut alt som inneholdt sjokolade/kakao osv i over et halvt år. Skulle trodd at hvis noen var avhengig av sjokolade så var det meg, men det gikk helt fint å kutte ut så jeg tror ikke på den sukkeravhengigheten. (kan også nevne at jeg begynt å spise ting igjen som inneholdt sjokolade fordi det rett og slett ble FOR mye jeg ikke kunne spise og det ble kjedelig i lengden)

Annonse

Det går jo litt på hva vi er programmert til fra naturens side. Vi er programmert til å like søte ting, for søte bær er et tegn på at de ikke er giftige. Legg til alvorlige blodsukkersvingninger for folk flest, så har man oppskriften på...ikke suksess i hvert fall :p

Jeg spiste store mender sukker da jeg var yngre, men jeg klarte "enkelt" å la være å spise godteri i 7 år.

Spiser sukkerholdige matvarer idag, men foretrekker sukkerfrie fordi de ikke gir det samme suget. Hadde nettopp litt sukkerabstinenser og fy så sterke krefter det kan være....

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...