Gå til innhold

Hjelp/ tips til trening


THHA

Anbefalte innlegg

I 2010/2011 var jeg i USA som utvekslingsstudent. Før dette trente jeg veldig lite og spiste normalt. Hadde "litt ekstra" på kroppen, men tenke aldri noe over det. Når jeg var i USA ble jeg med på sport og hadde gym på skolen, noe som førte til at jeg trente 2 ganger til dagen, ikke alltid like tungt, men var endel i bevegelse. Tok vel av meg 7 - 10 kg mens jeg var der, dette var også fordi jeg ikke var så veldig glad i maten de hadde der; alt for mye usunt og ble fort lei.

Problemet mitt er at etter jeg kom hjem til Norge i Mai i fjor har vekta kommet tilbake og jeg veier nå enda mer enn før jeg reiste til USA....Er utrolig frustrerende, men er jo min feil som ikke har gjort noe med det før nå.....Spiser normalt, men den norske maten er mye bedre enn i USA, så spiser selvfølgelig mer enn det jeg gjorde. Har begynt på cheerleading, noe som er utrolig gøy, men føler jeg ikke får noe veldig utbytte av det for det er ikke veldig høy itensitet på treningene. Det jeg vil frem til er: Er det noen som har noen tips til meg om hvordan jeg kan trene? Har liksom aldri tenkt på det før. Vil jo gjerne spise normalt/sunt, men samtidig gå ned i vekt/tilbake til det jeg var etter USA...Noen som har noen tips?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...