Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Har ON sin kasein og jeg synes at den smaker veldig kunstig (har vaniljesmaken). Ikke saa veldig fan.

Men saa har jeg desverre ikke provd noen andre typer kasein heller da, saa var gjerne ikke den mest konstruktive kommentaren dette her ;)

Men fluffer; det gjor det :thumbsup:

Har ON sin kasein og jeg synes at den smaker veldig kunstig (har vaniljesmaken). Ikke saa veldig fan.

Men saa har jeg desverre ikke provd noen andre typer kasein heller da, saa var gjerne ikke den mest konstruktive kommentaren dette her ;)

Sjokoladen er kjempegod. Vaniljen er veldig god i havregrøt og i kake, men om du tar 1.5 scoop sjokolade + 0.5 scoop vanilje i 4dl vann, så...mmmm...burde ikke snakke om sånt på fastedagen min :p

Takk for svaret ditt. Har bestilt ON sitt vaniljepulver nå, så får vi se hva "Mine smaksløker" syns ;)

Takk for svaret ditt. Har bestilt ON sitt vaniljepulver nå, så får vi se hva "Mine smaksløker" syns ;)

Gi oss tilbakemeldinger på hva du syntes da! Jeg hadde planer om å kjøpe meg ON sjokolade i Sverige for litt siden. Men så var det visste en herremann (ape) her på forum som la ut et bilde av x-antall av ON sjokolade han hade kjøpt i Sverige! ....lite vits for meg å dra dit da liksom, thihi....

Annonse

Gi oss tilbakemeldinger på hva du syntes da! Jeg hadde planer om å kjøpe meg ON sjokolade i Sverige for litt siden. Men så var det visste en herremann (ape) her på forum som la ut et bilde av x-antall av ON sjokolade han hade kjøpt i Sverige! ....lite vits for meg å dra dit da liksom, thihi....

Jeg synes vaniljen er god som tilsetning til ting. Enten å tilsette det i sjokoladeshake eller grøt, men problemet med vanilje er at det er så sterkt (vanilje er vel den sterkeste naturlige tilsetning vi har, om jeg ikke tar feil) at jeg aldri har funnet noe som egentlig smaker godt på egen hånd. Det blir så søtt og klissete, liksom.

Når det gjelder sjokolade-kaseinet til ON så er det helt utrolig når man blander i melk. Tilsett 1/4-1/2 teskje med råkakao for å få skikkelig godsmaken ;)

Som i 100% kakaopulver. Mulig jeg skrev feil, men snakker ikke om nykvernede kakaobønner :p

Kakaopulver kommer gjerne i ubehandlet (rå) eller behandlet (alkalisert/"dutch processed"). Rå kakao er sunnere enn behandlet kakao, og veldig mange liker det godt. Jeg syntes bare det er helt grusom - det smaker rett og slett bæsj :blush:

Will do!:)

Kakaopulver kommer gjerne i ubehandlet (rå) eller behandlet (alkalisert/"dutch processed"). Rå kakao er sunnere enn behandlet kakao, og veldig mange liker det godt. Jeg syntes bare det er helt grusom - det smaker rett og slett bæsj :blush:

Har du prøvd raw kakao da? Bruker det når jeg lager (sunn) hjemmelaget sjokkis. Og det smaker NYDELIG! :D

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...