Guro Skrevet 4. mars 2012 Del Skrevet 4. mars 2012 Noen som har tenkt å melde seg på/allerede har meldt seg på, kurset som AFPT skal ha til høsten i Stavanger? Roger86 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Roger86 Skrevet 4. mars 2012 Del Skrevet 4. mars 2012 Wow, dette har jeg ikke fått med meg. Interessant! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Guro Skrevet 4. mars 2012 Forfatter Del Skrevet 4. mars 2012 Jeg har meldt meg på. Måtte skyndte meg så det ikke skulle bli fullt! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Roger86 Skrevet 4. mars 2012 Del Skrevet 4. mars 2012 Jeg har utrolig lysst, men passer dårlig mtp leilighetskjøp osv:( Men jeg får se hva jeg får til. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Roger86 Skrevet 4. mars 2012 Del Skrevet 4. mars 2012 Jeg har meldt meg på. Måtte skyndte meg så det ikke skulle bli fullt! Vet du noe om hvor mange ledige plasser det er ca? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Guro Skrevet 4. mars 2012 Forfatter Del Skrevet 4. mars 2012 Nei, sorry. Men leste at det stod på siden deres at det stod "klart" hvis det ikke var flere ledige plasser igjen. Du kan jo maile de og spør? Roger86 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Roger86 Skrevet 4. mars 2012 Del Skrevet 4. mars 2012 Da har jeg sendt mail. Tipper at det blir kurs på meg også. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Guro Skrevet 4. mars 2012 Forfatter Del Skrevet 4. mars 2012 :thumbsup: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.