Gå til innhold

Anbefalte innlegg

nano: Gratulerer! Skjønner ikke at noe som i teorien er så enkelt skal være så vanskelig. Jeg også har den samme uvanen og jeg kjenner meg utrolig godt igjen i hva Lmme skriver om å ty til sukker når jeg sliter psykisk. Skulle skrevet "What your searching for is not here" på kjøleskapsdøra! ;)

Fortsetter under...

nano: Gratulerer! Skjønner ikke at noe som i teorien er så enkelt skal være så vanskelig. Jeg også har den samme uvanen og jeg kjenner meg utrolig godt igjen i hva Lmme skriver om å ty til sukker når jeg sliter psykisk. Skulle skrevet "What your searching for is not here" på kjøleskapsdøra! ;)

I tillegg føler man seg faktisk tusen ganger bedre når man klarer å avstå fra sukker om man er litt deppa. Rart hvorfor man likevel trykker seg full av sjokolade når man vet at man ikke føler seg noe bedre etterpå, tvert i mot.

I know, følte meg så mye mer meg og sane når jeg trente regelmessig og hadde ikke all dette sukkeret i kosten. Har sagt "imorgen" i ukesvis nå, men når jeg først blir sugen, så virker det som hodet bare blacker ut og glemmer hvor viktig alt er for meg. Søtsuget mitt er verst i tiden før uka mi, som tilfeldigvis er akkurat nå.. hurra.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...