Gå til innhold

Få bort mammamagen


eme

Anbefalte innlegg

Hei!

Fick en liten gutt för 5 månader sen. Innan jag var gravid var jag smal. Inte pinnsmal men fick aldrig den putmagen osv.Har aldrig direkt tränat styrketräning seriöst.

Kan säga att jag har alltid vart sockerberoende. I alla fall de sista 10 årena. Jag nästan lever på godis. Har försökt att bättra mig nu under graviditeten och efter jag fick barn.

Men efter jag fick gutten min så är magen stor som en tunna. Jag har börjat träna ca 4-5 gånger i veckan på gym och springer en del. Men känns som att magen bara blir större :( Plus att jag har STORA problem med sockerintag. klarar inte att sluta, men jag vill!!

Målet är alltså inte att gå ned i vikt. Utan jag vill bara få bort den gigantiska magen. Någon som har nått tips på hur man ska gå tillväga för att klara det till sommaren? Och kanske tips på sockerberoendet?

Hoppas nån är bra på detta och kan ge mig lätta lösningar på hur jag ska gå till väga :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...