Gå til innhold

Hvem av dine nære og kjente motiverer og hjelper deg på din vei?

Anbefalte innlegg

Synes det er så mange som klager på venner, familiemedlemmer, kollegaer etc. som ikke har forståelse for/ikke interesserer seg for trening og kosthold på samme måte som mange av oss her inne gjør. Synes derfor en tråd dedikert til de vi er glade i som faktisk forstår (eller prøver å forstå) hvorfor vi gjør som vi gjør bør få en plass her på forumet :)

Jeg begynner:

- Pappa, som til tross for liten interesse for styrketrening følger nøye med når jeg forteller om persing i knebøy osv. og alltid er ærlig med meg. I motsetning til mamma rynker han ikke på nesen om jeg sier neitakk til kake på en onsdag, og lager alltid ordentlig og sunn mat fra bunnen av når jeg er på besøk selv om han selv sier seg fornøyd med fire hveteboller til middag når han er alene. Den mannen, altså. Gull verdt!

- Kjæresten, som drar meg med på trening når motivasjonen er litt på bånn, og hjelper meg med å manne meg opp når jeg har dårlige dager og bare vil sette meg ned og grine.

- Enkelte av venninnene mine som er veldig positive til hva jeg prøver å oppnå (utseendemessig), selv om vi har heeeelt forskjellige kroppsidealer.

Din tur! :D

Fortsetter under...

Herlig tråd! :thumbsup:

Mamma, som til stadighet forteller meg at jeg er sterk nok nå, at jeg ikke på ta helt av , men som likevel avslører med et lite tyvglis at hun er stolt av musklene mine ;)

Mannen min som er et fantastisk menneske og som fortjener en dame som gjør sitt ytterste for å bli den beste utgaven av seg selv, både i sinn og skinn :)

Min tidligere treningspartner som lærte meg alt han kunne om bygging, som fremdeles har ødelagt meg for andres fysikk på gymmet, alle blir automatisk målt opp mot ham og ingen er i nærheten...som kunne motivere meg på de tyngste dagene, med små ironiske kommentarer som " du trenger ikke ta i mer, det er helt greit, du kan godt se ut som resten av de vanlige folkene på gymmet her..." ;) Du er fremdeles i hodet mitt når siste rep sitter laaangt inne; "den har du, du er sterk, kom igjen, en til og hooooold, og du har 2 til! " ;)

+++ en masse flere mennesker som har bidratt til at jeg er der jeg er idag, men som ikke er så nære at de kan defineres i denne tråden (ehm, takketalen;)

• Venninnene mine ( selv om vi har helt forskjellig syn på idealkroppen )
  • Samboer min ( fordi han er den han er og ser så bra ut :wub: )
  • Folk her inne som gir meg masse inspirasjon og treningiver
  • Daglig ledern der jeg trener, bare fordi han er utrolig veltrent :wub:, veldig oppmuntrende og en super kar

Må vel bli pappa for min del, han var stor og sterk da jeg var liten og jeg så alltid opp til han. Da jeg begynte å trene satt jeg meg som mål om å slå hans pers i benk. Og han motiverte meg hele veien og hjalp meg til til å slå hans egen rekord. Fikk aldri noen klager på bruk av pulver eller kreatin, men jeg tror han lurte litt da jeg mistet en boks med Krea-bolic på badet og han fant et par av de pillekapslene blant gymtøyet mitt en gang haha.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...