Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Usikker om jeg poster i rett forum;

saken er at jeg har håpløse håndledd. Det skal ca ingenting til før jeg får senebetennelse / vondt i håndleddene. Øver bla.a på å stå på henda = vondt / på grensa til betennelse. Står slalåm = vondt, på grensa til betennelse. Jobber i hagen = vondt / på grensa til betennelse. Løfte vekter eller tyne treningsmaskina = vondt / på grensa til betennelse.

Greia er at jeg trenger sånne mansjetter / støttegreier som jeg har sett vektløftere bruker for å avlaste selve handleddet. Er det noen som kan tipse om hva dette heter, og hvor jeg kan få bestillt noe sånt ? Jeg kjører på haugevis av Voltaren når det blir for ille, men neppe spesielt sundt det heller. Forøvrig er det veldig lite man kan gjøre om ikke handledda henger med 100% ....:(

Lenke til kommentar
https://forum.fitnessbloggen.no/topic/4809-h%C3%A5ndleddst%C3%B8tte/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...