Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Jeg har kanskje skaffet meg jobb til sommeren, og med den jobben fører det med seg at jeg må ned 6-7 cm i midjen innen juni. Er 182 cm høy, veier 64 kg ca, og er 72 cm rundt midjen.

Men problemet er at jeg IKKE får trene noe mer overkropp siden den er veltrent fra før, og jeg må ned i fett% på hofter og få MER definert rumpe/lår.

Noen som har gode tips til en bra diett? Trener 5-6 ganger i uka, styrke 5 og cardio 1. Må rett og slett blir superfit på 4 mnder, og sliter med å finne ut hvor mye jeg bør spise, og ikke minst HVA jeg bør spise:eek: Har allerede fått resultater, etter at treninga begynte for alvor i oktober. Men føler ting ikke skjer raskt nok! Spiser "normalt". Begynt å spise havregrøt m/rosiner til frokost, salat med kjøtt til lunsj, normal norsk middag når jeg er hjemme (i moderat mengde), og havregrøt/omelett/rugbrød til kvelds. Mellommåltider blir skyr og frukt.

Hadde vært supert med tips! :D

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...