Gå til innhold

Bolebyen Arendal


Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg er fra Arendal, og vokst opp på Havnå Gym:) Trente kickboxing der i 6 år, med blant annet Erling som trener..

Jeg mener det er så utrolig overdrevent hele greia med bankedubyen og bol..

Alle veier er det visse personer som boler, eller slåss.. Og etter å ha bodd i Sandnes noen år, så synes jeg ikke Arendal er verre enn Sandnes eller andre plasser for den saks skyld.

Arendal har blitt omtalt som en hard by av mange, men hver gang jeg er hjemme og på byen så føler jeg meg trygg, hehe..Vet at guttene passer på deg, og de slåsskampene/bråk jeg har sett er som oftest en utenfra som starter..

Det er i hvertfall min mening..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det vil ALLTID være delte meninger om Ærendal :cool: men mye av dette sitter igjen fra gamle tider..!!

Men har selv opplevd masse rart . med folk fra ærendal. uten og gå inn på det.. men kjenner mange derfra.. hyggelig og greie så lenge dagen er lang, men når mørke faller.. !!!! hehe neida,, men gøttta er Skikkelig gutter og jenter er skikkelig jenter.. !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

KØDDER du eller, det er så mye kjekke gutter der at jeg nesten går på veggen hver gang jeg er der.. Djiseees...!

"Jeg er søt-og-sterk"-trikset funker forresten alltid. Bare ett tips

Hehehe ;)

Hvorfor tror du jeg reiser ned hele veien ???

Hehehe

Masse snooop :)

Var sist helg, blir like overrasket hver gang over utvalget.

:p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er selv fra Ændal, var for sein for Havnå Gym, men endte opp på Arendal Kampsportsenter tilslutt da ;) Bole og banke du byen ændal er jo overdrevet! Er jo sånn de fleste andre plasser, men hjelper jo heller ikke at alle utestedene ligger rundt pollen. Gledå me til å komme heim t someren! Digg å ha fest ute på sommeren :D Synd at NGP gikk konkurs...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...