Gå til innhold

Hva synes dere om dette opplegget?


Louise Ringstad

Anbefalte innlegg

Hei, alle sammen!

Jeg er helt nybegynner innen fitness- og treningsverdenen, og er dessverre en av de som ikke har råd til å melde meg inn på ett treningssenter. Jeg prøver derfor å trene mest mulig øvelser her hjemme, men vet ikke helt hvor mye de hjelper meg. Mitt ønske er å gå ned i vekt, og stramme opp rumpe, lår og mage. Litt armer også, kanskje..? Ja, generellt stramme opp, kan man vel si. Dette er de øvelsene jeg gjør hver dag:

* Jumping-jakcks: 2 minutter - 5 sett.

* Ergometersykkel: 10 minutter - begynner og avslutter med sykkel.

* Kickbox (en øvelse hvor jeg løfter bena i motsatt retning av dit jeg "slår": 2 minutter - 5 sett.

* "Syklende sit-ups", hvor knær møter albuer: 20 reps - 5 sett.

* Push-ups: 5 stk - 5 sett. (Jeg har absolutt ingen styrke igjen i armene)

Pluss at jeg hopper og danser litt, jogger og går lange skogsturer med bikkja.

Hjelper dette meg noe? Prøver å spise sunt og balansere kostholdet, men føler ikke jeg kommer noe sted.

Kan noen hjelpe meg med å sette opp ett mer effektivt program, evt. noen tips om hva som funker for dere?

På forhånd, tusen takk :)

Med vennlig hilsen

Louise

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...