Louise Ringstad Skrevet 9. februar 2012 Skrevet 9. februar 2012 Hei, alle sammen! Jeg er helt nybegynner innen fitness- og treningsverdenen, og er dessverre en av de som ikke har råd til å melde meg inn på ett treningssenter. Jeg prøver derfor å trene mest mulig øvelser her hjemme, men vet ikke helt hvor mye de hjelper meg. Mitt ønske er å gå ned i vekt, og stramme opp rumpe, lår og mage. Litt armer også, kanskje..? Ja, generellt stramme opp, kan man vel si. Dette er de øvelsene jeg gjør hver dag: * Jumping-jakcks: 2 minutter - 5 sett. * Ergometersykkel: 10 minutter - begynner og avslutter med sykkel. * Kickbox (en øvelse hvor jeg løfter bena i motsatt retning av dit jeg "slår": 2 minutter - 5 sett. * "Syklende sit-ups", hvor knær møter albuer: 20 reps - 5 sett. * Push-ups: 5 stk - 5 sett. (Jeg har absolutt ingen styrke igjen i armene) Pluss at jeg hopper og danser litt, jogger og går lange skogsturer med bikkja. Hjelper dette meg noe? Prøver å spise sunt og balansere kostholdet, men føler ikke jeg kommer noe sted. Kan noen hjelpe meg med å sette opp ett mer effektivt program, evt. noen tips om hva som funker for dere? På forhånd, tusen takk Med vennlig hilsen Louise Siter
Gjest Skrevet 9. februar 2012 Skrevet 9. februar 2012 Hei, Les denne:) http://fitnessbloggen.no/kristine-weber-hjemmetreningsprogram/ Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.