thosan Skrevet 5. februar 2012 Del Skrevet 5. februar 2012 Hei. Jeg er en gutt på 21 år, som er ca 1,76 cm høy og veier 88-89 kg. Har en del fett på kroppen, vet ikke hva fett prosenten er, men har også trent styrke ei lita stund og har litt muskler skjult. Nå kjører jeg 4x4 intervaller 3 ganger i uka, samt basic styrketrening etter intervallene .. vekta viser lite til resultater i det siste, i speilet virker d kansje en liten smule "stramere" ut men er veldig usikker. Har kjørt dette programmet 3-4 uker, still going strong .. men lurer på om det er feil i kostholdet mitt eller om det er noe jeg burde gjort annerledes. Målet er og få lav fettprosent og markert muskler. Skal ikke bygge muskler eller no, vil bare få ned fettprosenten mye. Slik ser kostholdet ut: Frokost: 50 gr bjørns havegryn med skogsbær lunsj 1: 3 skiver (dr.fedons lavkarbo brød) med markel i tomatsaus 1x, mager leverpostei 2x og proteinshake lunsj 2: 2 skiver (dr fedons lavkarbo brød) med mager leverpostei 1x, peanøttsmør 1x og 20 gr valnøtter middag: varierer, men alltid en posjon grønnsaker og protein kilde. ca 50/50 etter trening: en banan og en shake kvelds: 1 skive me 4 eggehviter og 1 plomme. kansje litt druer tar gjerne og ett knekkebrød litt før sengetid viss jeg er litt sugen i magen har ikke peil på hvor mye kcal dette er, spiser med "magen" og veier ikke maten. Spiser meg passe mett, og blir fort sulten (2timer) noe som tyder på forbrenninga skal være høy, og 4x4 intervall treninga 3 ganger i uka skal og være veldig fettforbrennende .. vil påstå jeg spiser normal sunn kost, og liker det best slik, vil ikke følge noe strenge dietter eller slik, bare ren sunn fornuft og sunn mat .. kansje litt utolmodig av meg å forvente resultater ettter bare 3-4 uker me intervall trening, men er litt usikker på kosthold .. hadde vært veldig takknemlig overfor tips og råd eller om det er noe jeg burde fikse på eller gjør annerledes! har spisedag på lørdager da hvor jeg spiser litt sånn jeg vil mot kvellinga .. prøver å begrense det noenlunde:) takker på forhånd for svar! Siter Lenke til kommentar https://forum.fitnessbloggen.no/topic/4127-trenger-litt-hjelp-tips-til-mitt-kosthold/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Robert André Skrevet 6. februar 2012 Del Skrevet 6. februar 2012 Hei, 1. Prioriter styrketreningen. Økt styrke = høyere fettforbrenning 2. Kast baderomsvekten. Bruk heller midjemål og andre målepunkter 3. Lag deg havregrøt med skummet melk, kanel og søtning til frokost 4. Det er i eggeplommen alt det sunne er. 2 egg er bra. Siter Lenke til kommentar https://forum.fitnessbloggen.no/topic/4127-trenger-litt-hjelp-tips-til-mitt-kosthold/#findComment-140989 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.