TRD.BY47 Skrevet 31. juli 2023 Del Skrevet 31. juli 2023 Hei. Jeg er en 46 år gammel mann som trenger å gå ned i vekt. Jeg er glad i å trene både styrke og løping, men sliter med å holde kiloene unna kroppen. I tillegg har jeg en krevende jobb som tar tid samt forpliktelser som pappa og familiemann. Jeg trenger derfor å stramme inn kostholdet mitt og få en bedre rutine på hverdagen og hva jeg spiser. Lurer derfor på om det er noen av dere som har erfaring med måltidserstatning, altså i stedet for vanlig frokost, lunsj eller kveldsmat...? Hvilke produkter kan tilføre kroppen nok næring, energi og som er lett å få i seg i en hektisk hverdag? Ser at det er mye der ute og vanskelig å navigere for en som aldri har spist annet enn vanlig mat. Tanken min er å kunne kombinere det med trening slik at jeg både strammer kroppen opp, men samtidig får fjernet litt fett. Mvh T. Siter Lenke til kommentar https://forum.fitnessbloggen.no/topic/40781-m%C3%A5ltidserstatning/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.