Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg bruker å ha med meg wraps. Vet at akkurat wrapsen er laget av hvetemel men jeg har veldig mye godt og sunt oppi og det er kjempeenkelt å spise/ lage.

Jeg smører innsiden av wrapen med ca 1 ts kesam mager ( kan gjerne tilsette krydder til kesamen som tandoorikrydder, curry osv)

Eks på fyll:

Boks med kikerter +spinat. Stek kikertene i panne tilsett spinat med litt buljong. Mos kikertene og smak til med salt og pepper.

En boks kidneybønner+ en boks tunfisk, stek og bos bønnene, tilsett tunfisken og krydre med tandoorikrydder

Fordel blandingen på tre wrapper.

Bruker å ha på litt cottage cheese i tillegg, men det er ikke nødvendig.

Du kan tilsette egentlig alt du vil, jeg har som regel 3 wrapper for tilsammen lunsj og middag så da passer det å lage så mye, men det er ikke vanskelig å lage mindre heller.

Lenke til kommentar
https://forum.fitnessbloggen.no/topic/4021-matpakkelei/#findComment-136930
Del på andre sider

Jeg spiser det rent, men er ikke så mange som syns det er godt.

Du kan blande det med syltøy u/ tilsatt sukker, fun light saft, frukt, proteinpulver, havregryn, ja, mye. Egentlig bare å prøve seg frem å finne ut hva man selv liker :)

Selv tar jeg med en boks CC og spiser til lunsj på skolen :) Jeg er hun rare som spiser ost i klasserommet ;)

Lenke til kommentar
https://forum.fitnessbloggen.no/topic/4021-matpakkelei/#findComment-137033
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...