Gå til innhold

Trenger hjelp!


jente93

Anbefalte innlegg

Jeg er ei jente som svært gjerne skulle hatt litt tips til å få en mer "fitt" kropp. Jeg har ikke lyst til å gå ned i vekt, men vil stramme opp fettet - bli kvitt fettlaget som ligger oppå musklene! Jeg er 176 cm høy, og veier 64 kg, så som sagt tror jeg ikke at jeg bør gå ned i vekt, men heller gjøre om fettet til muskler! Kan noen gi meg tips på hva som er effektivt for å stramme opp den nederste delen av magen? Føler jeg bare får trent den øvre delen, og at det ikke "tar" på de rette stedene..

Håper på noen villige til å hjelpe!: )

Lei av å ikke få til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg er ei jente som svært gjerne skulle hatt litt tips til å få en mer "fitt" kropp. Jeg har ikke lyst til å gå ned i vekt, men vil stramme opp fettet - bli kvitt fettlaget som ligger oppå musklene! Jeg er 176 cm høy, og veier 64 kg, så som sagt tror jeg ikke at jeg bør gå ned i vekt, men heller gjøre om fettet til muskler! Kan noen gi meg tips på hva som er effektivt for å stramme opp den nederste delen av magen? Føler jeg bare får trent den øvre delen, og at det ikke "tar" på de rette stedene..

Håper på noen villige til å hjelpe!: )

Lei av å ikke få til!

hei!

Du har jo en ganske grei vekt, så som du sier tror heller ikke jeg at du bør gå ned noe. Det som derimot kanskje kunne vært bra (uten at jeg vet hvordan du ser ut) er å endre forholdet mellom fett og muskler på kroppen. Som Tuba sier over er det ikke mulig å gjøre om muskler til fett, men det er fullt mulig å legge på seg muskler samtidig som man blir kvitt litt av fettet ;)

Dette kan "fint" gjøres ved å ligge på et moderat underskudd samtidig som du trener tung styrke.

Les blant annet om dette her

http://fitnessbloggen.no/bygge-muskler-forbrenne-fett/

for gode mageøvelser kan du se her

http://fitnessbloggen.no/ovelser/k/mage/

Lykke til :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...