Dama Skrevet 2. februar 2012 Skrevet 2. februar 2012 Finnes det proteinpulver uten søtstoff? Jeg blir alltid uvel av lettprodukter med søtstoff, så jeg har ikke investert i proteinpulver av den grunn. Eneste jeg har funnet er Yt restitusjonsdrikk fra Tine. Siter
Oddis Skrevet 2. februar 2012 Skrevet 2. februar 2012 myprotein.com har naturell proteinpulver uten smak og søtning. Siter
Gjest Skrevet 2. februar 2012 Skrevet 2. februar 2012 Vet det er flere typer i Sverige som er uten aspartam. Hadde et merke som het "DNA-et eller annet" som var uten, fant det desverre ikke igjen neste gang jeg var der. Erfarte at det var generelt dårlig informasjon å få når jeg spurte om de hadde proteinpulver uten aspartam. Det jeg har nå inneholder sucreolose, som vel også vil gå under kunstig søtningsstoff. Siter
mseather Skrevet 2. februar 2012 Skrevet 2. februar 2012 Nye versjonen av myoprotein er også uten aspartam ref: http://myrevolution.no/blogger/ny-smak-pa-myoprotein/ Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.