Gå til innhold

Beste måten å løse problemer med teknikk


Spuff

Anbefalte innlegg

Jeg har akkurat funnet ut at jeg kjører litt feil teknikk på knebøy, jeg får en krumming i ryggen på et punkt. Samme problem som i denne http://www.youtube.com/watch?v=Rq8CWv8UPAI, dette har ført til litt stølhet/smerte i korsrygg. Jeg kjente ingen ting da jeg trente, men en stund etterpå. Ser det er mange forskjellige øvelser man kan gjøre, men jeg føler det er veldig vanskelig uten å få tilbakemelding på det jeg gjør. Så det jeg i bunn og grunn lurer på er om jeg burde finne en personlig trener som kan lære meg teknikken? Er det noen som har erfaring med personlig trener, og som kan anbefale noen i Oslo området? Det kan jo være jeg burde fikse litt på teknikken på andre øvelser også, hadde vært betryggende og være sikker. Stoler ikke på random personer på treningssenteret, ser mye rart der. =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...