Gå til innhold

Kosthold når man jobber rotasjon


superior83

Anbefalte innlegg

Jeg jobber mye borte i en rotasjon som er 2 uker jobb etterfulgt av 3 uker fri hele året. De 3 ukene jeg er hjemme så trener jeg bra. Står opp hver morgen å kjører 45min-1time kardio samt en styrkeøkt utover dagen/kvelden alt ettersom hva jeg føler for, men trener stortsett hver dag. 
kostholdet mitt er bra, prøver så godt jeg kan å føler jeg er 20% unna å være 100% dedikert til kostholdet. Spiser mye kylling og grønnsaker, litt ris til måltid etter trening på ettermiddagene. Jeg starter med frokost   Etter kardio ca kl 07.00 som består av havremel og proteinpulver rista i en shake. Så spiser jeg ca hver 3 time etter det. Å har siste måltid i 7-8 tiden på kvelden. 
problemet mitt er de 14 dagene jeg er borte på jobb. Vi får alt av mat i kantine å jeg har ingen mulighet til å lage mat selv. Det positive er at vi får noe å tygge på i alle pauser vi har så det er mulighet for meg å spise ca hver 3 time. Jeg klarer ikke å planlegge samme kosthold som jeg har hjemme da det ikke er jeg som kan bestemme hva som blir servert i kantina. Noen som kan tipse meg om en noenlunde grei plan å følge de 14 dagene jeg er på jobb? På morningene har jeg tilgang til havregrynsgrøt så det er frokost. Men hva annet kan jeg spise for på en måte "opprettholde" dietten jeg kjører i friperioder? Må kjøre dette opplegget fram til sommeren. All tips taes imot med stor takk 💪🏻

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...