Gå til innhold

Dame med rumpetrøbbel..


Skrika

Anbefalte innlegg

Hei! Dame på 40 her. 167cm og ca 57kg, så relativt slank. 

Problemet er at 90% av det fettet jeg har på kroppen setter seg mellom midt på låret og hoftene. (Alt på baksiden.) Har hatt en fett% nede i 17, og elendigheten slipper f*** ikke taket.

Huden der bak er slapp, strekkmerker og rumpa er generelt " saggete" med saddlebags. Når jeg kjenner på muskulaturen er den fast, og grei, men huden og flesket utenpå ødelegger hele greia. Overkroppen er definert og muskuløs, så ser ut som jeg er satt sammen av to kropper.. 

Veit det er gener, hormoner etc som Spiller en rolle her, og punktforbrenning er jo ikke mulig, men er det noen der ute som kan gi meg tips som kan  forbedre dette? Må jeg på ekstrem diett og gå for bikinifitness-strategi for å komme ca i mål?

Har trent tung styrke 3xuke i mage år, og føler at det kun er overkroppen forbedres.

skeptisk på veldig tung trening på rumpe, ettersom jeg syns stor rumpe generelt er ekstremt  lite flatterende.., og redd muskulaturen vokser uten at fetter forsvinner....da blir det jo  bare enda værre enn det er...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...